Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Λιώνω η δόλια η μάνα...

Ένα τόσο δα μικρούλικο ανθρωπάκι, πως μπορεί να έχει τόση δύναμη πάνω μου; 

Λιώνω κάθε πρωί που ξυπνάς με χαμόγελο. Που μόλις με βλέπεις να σηκώνομαι χτυπάς μανιασμένα και εκστατικά τα πόδια σου και τα χέρια σου! 

Λατρεύω που ενώ έχεις υπομονή γαϊδάρου,  μόλις είμαι σχεδόν έτοιμη να σου δώσω το γάλα σου/το φαΐ σου/το φρούτο σου ξεσπάς σε υστερικά κλάματα λες και είσαι νηστικός μια βδομάδα. 

Γελάω πολύ όταν αρχίζεις να μιλάς ακατάπαυστα και έχεις το απόλυτα ικανοποιημένο βλέμμα στυλ "Καλά, μιλάμε είμαι και πολύ σπουδαίος!" 

Με σοκάρει η δύναμη που έχεις στα πόδια σου. Ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω πως μόνο αν εσύ θελήσεις θα μπορέσω να λυγίσω τα γόνατα σου- δεν πα να βάλω όλη μου τη δύναμη και τα δυο μου χέρια, αν εσύ έχεις μουλαρώσει, τα πόδια θα μείνουν τεντωμένα κοιτώντας το Θεό! 

Λατρεύω, αγαπώ, πεθαίνω για το κλάμα σου. Είναι  γλυκό, παραπονιάρικο, είναι το δικό σου κλάμα. 

Αγαπώ που κάνεις γκριμάτσες που μου θυμίζουν τον μπαμπά σου. 

Αγαπώ να σε βλέπω να κουρνιάζεις στην αγκαλιά του και να βάζεις τα κλάματα όποτε φεύγει από το σπίτι. 

Νευριάζω όταν φτερνίζεσαι με όλη σου τη δύναμη μόλις σου έχω δώσει μια "βαρβάτη" κουταλιά φαγητό με αποτέλεσμα να καταλήγει όλη επάνω μου! 

Λιώνω  που τα μεσημέρια αποκοιμιέσαι μόνο στην αγκαλιά μου και όσο και να ιδρώνεις, τόσο κολλάς πάνω μου, τόσο δεν θέλεις να σε ακουμπήσω στη κούνια σου. 

Αγαπώ που ενώ κοιμόμαστε αγκαλίτσα πιάνεις σφιχτά τη μπλούζα μου και μόλις κάνω να κουνήσω ανοίγεις τα μάτια να τσεκάρεις ότι δεν πάω πουθενά. Γελάω που τα κλείνεις και ξανακοιμάσαι αμέσως μόλις συνειδητοποιείς πως ΔΕΝ πάω πουθενά. 

Λατρεύω τις μακριές σου βλεφαρίδες. 

Αγαπώ τα δυο σου ολοκαίνουργια δοντάκια. (και ας μου δαγκώνουν το πηγούνι!) 

Αγαπώ, λατρεύω, λιώνω, πεθαίνω ΓΙΑ ΣΕΝΑ! 

https://www.facebook.com/toimerologiotismamasyiannas





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου