Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Το "τόσο απλό" γλυκό ψυγείου της μαμάς μου με 4 μόνο υλικά!

Το πρώτο γλυκό που έφτιαξα ποτέ, ήταν γλυκό του ψυγείου, απίστευτα απλό και πάρα πολύ ελαφρύ και νόστιμο! 



Ήταν μια συνταγή που έφτιαχνε η μαμά μου στη ξενιτιά, μόλις 18 χρονών,  και ενώ προσπαθούσε να είναι σωστή νοικοκυρά, δούλα και κυρά, η συνταγή της θείας μου της Έλλης της ήρθε κουτί. 

Εύκολη, γρήγορη, νόστιμη και πολύ ελαφριά! 

Όταν το έφτιαξα μια χρονιά το Πάσχα στο χωριό και με είδαν οι ξαδέλφες μου, οι οποίες το έτρωγαν χρόνια και τρελαίνονταν, και είδαν πόσο εύκολο ήταν, το ονόμασαν "Το τόσο απλό"! Και έμεινε... 

Ιδού λοιπόν το "Τόσο απλό" γλυκό ψυγείου της μαμάς μου!

Υλικά: 

1 λίτρο κρέμα γάλακτος 
2 κούπες φρέσκο γάλα
2 φακελάκια άνθος αραβοσίτου στιγμής
2 πακέτα τύπου πτι- μπερ
λίγο γάλα για να βουτήξετε τα μπισκότα
τρούφα σοκολάτας ή ότι εσείς επιθυμείτε για διακόσμηση


Εκτέλεση:

Χτυπάτε στο μίξερ στο φτερό, τη κρέμα, το γάλα και την άνθος αραβοσίτου μέχρι να πήξει, όχι πάρα πολύ όμως- θα δέσει και στο ψυγείο.  Εγώ προσθέτω πάντα στο μείγμα και λίγο grand marnier, δίνει πολύ ωραίο άρωμα. Μετά σε ένα μεγάλο πυρέξ στρώνεται εναλλάξ τα μπισκότα και την κρέμα- τα μπισκότα- αφού τα βουτήξετε λίγο σε γάλα. Έπειτα διακοσμείτε με τρούφα σοκολάτας, ξύσμα κουβερτούρας, τριμμένα μπισκότα, ότι εσείς θέλετε ή έχετε.  Φυσικά για τους λάτρεις της σοκολάτας μπορείτε να βάλετε τα πτι μπερ σοκολάτας και να χρησιμοποιείστε άνθος αραβοσίτου σοκολάτας. Δεν το έχω κάνει ποτέ- αν το κάνει κάποια θα χαρώ πολύ να μάθω αν έγινε καλό! 

Καλή επιτυχία και καλή απόλαυση!!!





Tip: Αν σας φαίνεται βαρύ ή πολύ παχυντικό με την κρέμα μπορείτε να την παραλείψετε εντελώς και να χρησιμοποιήσετε μόνο γάλα. Τότε όμως θα ακολουθήσετε τις ποσότητες που αναγράφουν οι κρέμες! 


Υποσημείωση: Στην Αφρική που ήταν οι δικοί μου, η μητέρα μου το έφτιαχνε με τα tennis buscuits. Ισχυρίζεται πως ήταν πολύ καλύτερα σε γεύση από τα πτι μπερ, πιο πλούσια και έδεναν καλύτερα με την συνταγή. Επειδή γνωρίζω πως έχω μανούλες από το εξωτερικό που διαβάζουν, ενημερώνω πως μπορούν να την κάνουν τη συνταγή με αυτά τα μπισκότα! 



13 σχόλια:

  1. Νομίζω πως θα είναι το επόμενο γλυκάκι που θα φτιάξουμε! Τα αγόρια θα αναλάβουν το βούτηγμα των μπισκότων! - μας βλέπω εκείνα να "βουτάνε" τα μπισκότα κι εμένα να τρέχω ξοπίσω τους να τα ξαναπάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξετε κούκλα μου είναι πράγματι υπέροχο και πανεύκολο!!

      Διαγραφή
  2. Κάτι παρόμοιο έφτιαχα κι εγώ!
    Και λέω έφτιαχνα, γιατί από όταν συνειδητοποίησα ότι κανείς δεν προλάβαινε να φάει, παρά μόνο εγώ, το σταμάτησα! αλλά τωρα που μου το θύμισες μάλλον θα ξαναφιτάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απλο και νοστιμο!!! apo link party Mana Manoula Mama

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την έχω φτιάξει τη συνταγή της μαμάς σου εδώ και καιρό! Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οοο να κάτι απλό και νόστιμο (είμαι σίγουρη). Θα το δοκιμάσουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με μικρές παραλλαγές, το φτιάχνω κι εγώ αυτό το γλυκάκι Γιάννα μου! Είναι όντως πεντανόστιμο και ελαφρύ σαν πούπουλο...χιχιχι φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή