Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Cake Pops! Το απόλυτο και πανεύκολο trend!

Δεν ξέρω πότε ακριβώς έγιναν απόλυτο trend τα cake pops, τους αξίζει όμως, είναι πανεύκολα να τα φτιάξεις και πεντανόστιμα! Ιδανικά για πάρτι, κεράσματα στο σχολείο ακόμα και για βαφτίσεις και γάμους. Όλα και όλα χρειάζεστε 4 υλικά και προαιρετικά κάτι για το στόλισμα! (αν είναι απλά για να αξιοποιήσεις ένα μπαγιάτικο κέικ που περίσσεψε, δεν χρειάζεσαι τίποτα παραπάνω από την επικάλυψη της κουβερτούρας.)

Υλικά: (για περίπου 40 τμχ σε μέγεθος ενός μεγάλου καρυδιού)

-2 κεικ έτοιμα (είτε βανίλια, είτε σοκολάτα, είτε αναμεικτό) ή μισό περίπου σπιτικό κέικ που περίσσεψε. 
-2 φακελάκια έτοιμο γλάσο σοκολάτας. 
-60 γρ. βούτυρο (μπορεί να πάρει και λίγο παραπάνω)
-κουβερτούρα (της επιλογής σας)
-τρούφα, sprinkles, ή οτιδήποτε για στόλισμα (προαιρετικά) 

Εκτέλεση:

Τρίβω το κέικ σε τρίμματα σε ένα μπολ. Λιώνω το γλάσο σύμφωνα με τις οδηγίες στη συσκευασία και το προσθέτω μαζί με το βούτυρο στο μείγμα με τα τρίμματα και "ζυμώνω" μέχρι αν ομογενοποιηθεί. (Αν σας φανεί πως δεν "δένει" μην ανησυχείτε μόλις τα πλάθετε θα είναι μια χαρά!) Πλάθω μικρά μπαλάκια, τα τοποθετώ σε σκεύος με λαδόκολλα και τα τοποθετώ στο ψυγείο για 30'. Λιώνω τη κουβερτούρα σε Μπεν Μαρί. Αν θέλω τα cake pops μου να είναι σε ξυλάκι, κάνω την εξής διαδικασία. Βουτάω την άκρη από το ξυλάκι στην κουβερτούρα, το περνάω έπειτα στο cake pop, και μετά βουτάω όλο το cake pop μέσα στην κουβερτούρα για να καλυφθεί. Αν θέλω να τα σερβίρω όρθια, τότε τα τοποθετώ σε σουρωτήρι, ή κάποιο βαρύ και σταθερό ποτήρι μέχρι να στεγνώσουν- αφού έχω τοποθετήσει πρώτα από κάτω λαδόκολλα διότι μπορεί να λερώσει. Αν θέλω να τα τοποθετήσω ανάποδα (προσωπικά μου αρέσει περισσότερο) μόλις τα βγάλω τα τοποθετώ στο σκεύος με την λαδόκολλα με λίγη απόσταση μεταξύ τους. Αν θέλω απλά να τα σερβίρω σαν τρουφάκια, τα βουτάω με το χέρι μου στην κουβερτούρα (εμένα τουλάχιστον με βολεύει περισσότερο από κουτάλι) και τα τοποθετώ και πάλι στην λαδόκολλα μέχρι να στεγνώσουν για να μπορέσω να τα βάλω μέσα σε χάρτινες θηκούλες σερβιρίσματος. 

Αν επιθυμείτε να τα στολίσετε με τρούφα ή κάτι άλλο που πρέπει να κολλήσει πάνω, το κάνετε αμέσως μόλις τα βουτάτε στη κουβερτούρα. Εγώ τις περισσότερες φορές τα φτιάχνω σαν τρουφάκια και τα στολίζω πάλι με λιωμένη κουβερτούρα οπότε και περιμένω να στεγνώσουν για να το κάνω. 

Tips: Επειδή είναι μια διαδικασία που μπορεί να πάρει λίγο χρόνο διατηρήστε τη κουβερτούρα ζεστή με πολύ χαμηλή φωτιά (πάντα σε Μπεν Μαρί) διότι όχι μόνο είναι χρονοβόρο αλλά πέφτει και η θερμοκρασία από τα ίδια τα cake pops που ήταν στο ψυγείο. 
Αν επιλέξετε λευκή σοκολάτα είναι λίγο πιο ευαίσθητη στο χειρισμό και στην κάλυψη, οπότε πολύ προσοχή στη φωτιά μην παρακάψει και υπομονή στην κάλυψη διότι καλύπτει λίγο πιο "ατσούμπαλα" από την κλασσική κουβερτούρα. 
Επίσης αν δεν θέλετε έτοιμο γλάσο σοκολάτας μπορείτε να ετοιμάσετε μόνες σας με κρέμα γάλακτος κουβερτούρα. Η αναλογία είναι ίση- π.χ 200 γρ κουβερτούρα, 200 γρ. κρέμα γάλακτος και η διαδικασία απλή. Ζεσταίνεις την κρέμα γάλακτος και μόλις πάει να πάρει βράση, αποσύρεις από τη φωτιά και προσθέτεις την κουβερτούρα ψιλοκομμένη και ανακατεύεις μέχρι να ομογενοποιηθεί και να γίνει λεία στην όψη. Μπορείς να προσθέσεις και ελάχιστο βούτυρο ή μέλι για επιπλέον γυαλάδα που δεν σου χρειάζεται όμως στην συγκεκριμένη συνταγή. Κυκλοφορούν συνταγές και στο διαδίκτυο για γλάσο σοκολάτας από κακάο και βούτυρο- όπως αυτή εδώ αλλά δεν την έχω δοκιμάσει για να σας πω τη γνώμη μου. 

Καλή επιτυχία! Μόλις φτιάξω και cake pops σε ξυλάκι θα ενημερώσω με φωτογραφίες. Προς το παρόν έχω μόνο σερβιρισμένα ως "τρουφάκια".










Ενημέρωση: Και σε ξυλάκια που τα έβαλα, ανάποδα τα στέγνωσα και βγήκαν υπέροχα και στάθηκαν και πιο καλά στις πιατέλες μου! Όπως και να έχει, είναι πεντανόστιμα, δοκιμάστε τα!

13 σχόλια:

  1. Βγήκαν τέλεια!! Εγώ έβαλα ξυλάκι αλλά τώρα που τα βλέπω έτσι μου αρέσουν πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις δίκιο! Είναι πιο όμορφα έτσι! Κι εγώ που παιδεύομαι με τα ξυλάκια!! Θεά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ξυλάκια να βάλεις, στεγνωσε τα ανάποδα, μια χαρά τέλεια βγαίνουν!

      Διαγραφή
  3. Έχω φάει κ είναι σουπερ....δεν έχω επιχειρησει όμως να τα φτιάξω μονη μου....φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή