Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

Ένα Baby Shower είναι στα σκαριά και προκαλεί αναμνήσεις...

Βρίσκομαι σε "πυρετώδεις" προετοιμασίες για το Baby Shower, προς τιμήν της ανιψούλας που περιμένω με αγωνία να γεννηθεί- άντε και προς τιμήν της εγκυμονούσας που έχει την απίστευτη τύχη να έχει εμένα αδελφή!! 

Το θέμα δεν είναι κρυφό μιας και το διάλεξε η ίδια ανάμεσα σε 3 επιλογές που της παρουσίασα και δεν είναι άλλο από τη κουκουβάγια! Χάρηκα πολύ για την επιλογή της, μιας και είναι νομίζω γνωστό πως είμαι μια τρελαμένη κουκουβαγομανούλα ήδη, (και ποια δεν είναι;), και ανυπομονώ να γίνει και η ίδια μια! Επιπλέον είχα πολύ "ψωμί" για δημιουργία και ταίριαζε και γάντι με το δώρο που ήθελα να κάνω της μπέμπας. (Ένα σας λέω Αθηνά και Craftaholic!) 

Με αυτά και με τα άλλα θυμήθηκα το baby shower που είχε διοργανώσει για μένα η αδελφούλα μου. Σε χρώμα γαλάζιο, (μέχρι και γαλάζια ποδιά φόρεσε η οικοδέσποινα!), και με κύριο πρωταγωνιστή το... πατουσάκι, μα κυρίως με πολύ πολύ αγάπη και φροντίζοντας να με (μας) τιμήσουν με τη παρουσία τους πάρα πολλοί και πάρα πολύ καλοί φίλοι και φυσικά η οικογένεια μας. 




Το ξέρω πως είναι ένα ξενόφερτο έθιμο, μα είναι ένα όμορφο έθιμο που κάνει τη μέλλουσα μανούλα να νιώθει πολύ ξεχωριστή. Στρογγυλοκάθισα σε μια καρέκλα- εγώ, η κοιλιά μου και τα αναψοκοκκινισμένα μάγουλα μου- (μην ξεχνάτε ήταν καλοκαίρι!),  και απολάμβανα περιποίηση και δωράκια! (τα οποία μάλιστα μου έφερναν για να μην κουράζομαι εγώ να σκύβω, χιχι!) 



Ο μπέμπακος μου δέχθηκε πολλά χαδάκια εκείνη την ημέρα, με πιο ξεχωριστό αυτό της μέλλουσας νονάς του και αδελφής μου... 


Το θέμα είναι πως ήταν όντως μια ημέρα πολύ ξεχωριστή και έκανε και εμένα να νιώσω έτσι. Αυτό είναι που ελπίζω να καταφέρω και εγώ σε μόλις 22 ημέρες... 

Ένα σας λέω θα γίνει, χαμόοοοος! 

Το ημερολόγιο μιας μαμάς

12 σχόλια:

  1. Πόσο τυχερές είστε που έχετε η μία την άλλη και πόσο γλυκιά εγκυούλα ήσουν!!! Πεθαίνω!
    Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή που με διάλεξες για μια τόσο ξεχωριστή μέρα! Ανυπομονώ να δω τι θα ετοιμάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Αθηνά.... Σου στέλνω μια μεγάααααλη κουκουβαγοαγκαλιάααααα <3 Εγώ να δεις πώς περιμένω τις υπέροχες δημιουργίες σου!!! <3

      Διαγραφή
  2. Δεν είναι όλα τα ξενόφερτα έθιμα άσχημα :) Ειδικάβτο baby shower είναι πολύ ωραίο και η μέλλουσα μανούλα νιώθει ξεχωριστη και το μωράκι νιώθει όλη την αγάπη που το περιβάλλει. Εμένα μου έκανε η νονά του τρίτου μου ένα πολύ όμορφο shower και περάσαμε καταπληκτικά!!! Ανυπομονούμε να δούμε τα ωραία που θα φτιάξεις :) Αφού δε θα βάλει καιωτο χεράκι της η Αθηνά η επιτυχία του δώρου σου είναι δεδομένη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ!!! ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΣΟ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΕΡΧΟΜΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φωτεινή!! Εννοείται είσαι καλεσμένη!!! <3

      Διαγραφή
  4. απο τα πιο ομορφα αν και ξενοφερτο εθιμα και το δικο σου μοιαζει τελειο τοσο χαρουμενα τα γαλαζια πατουσακια με το καλο περιμενω και εγω με ανυπομονησία μιας και θα ετοιμασω γυρω στο Φλεβαρη αντιστοιχο στην ξαδελφουλα και βαφτιστηρα μου για διδυμακια κοριτσακι και αγοράκι επευκαιρία η πρωτη κληρωση του πανηγυριου μας μολις τελειωσε και περιμενω την διευθυνση σου στο katitimou@gmail.com για το καθιερωμενο δωρακι μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κουκλίτσα μου και με το καλό!!! Οκ θα σου στείλω mail! Σε φιλώ γλυκά και ανυπομονώ!!

      Διαγραφή
  5. Με το καλό και το πάρτι και το μωράκι σας. Ανυπομονώ να δω τι θα ετοιμάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά!!! Αχ και εγώ ανυπομονώ!! Τα έχω στο μυαλό μου, μα μέχρι να στηθεί τελειωτικά δεν έχω ιδέα τι θα βγει!!!

      Διαγραφή