Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Απλά ΑΠΙΘΑΝΗ τούρτα σοκολάτας (του Άκη Πετρετζίκη)

Δεν έχω φτιάξει συνταγή του Πετρετζίκη, αλμυρή ή γλυκιά, που να μην μου έχει πετύχει. Απλός, άμεσος και πολύ κοντά στη φιλοσοφία μου και τις γεύσεις μου, έγινε πολύ γρήγορα από τους αγαπημένους μου σεφ. 

Αυτή η συνταγή για τούρτα σοκολάτας από τον Άκη με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη άπειρες φορές, ακόμα και αν την έκανα βιαστικά και τσαπατσούλικα, η γεύση ήταν πάντα εκεί, σταθερή να σε αποζημιώσει. 

Την συνταγή μπορείτε να την βρείτε εδώ αλλά και ζωντανά σε βίντεο εδώ. Απλώς, επειδή είναι πολλά τα βίντεο, σας παραθέτω το πρώτο μέρος και συνεχίστε εσείς και στα υπόλοιπα μέσω you tube. 

Εάν δεν μπείτε ή δεν προλαβαίνετε να δείτε τα βίντεο, να μερικά tips που θα σας βοηθήσουν. 


  • Άντι για ξινόγαλο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ένα κεσεδάκι γιαούρτι (200γρ) και να προσθέσετε και 60γρ νερό. Πρέπει όμως να χρησιμοποιήσετε ένα από τα δύο διότι η συνταγή απαιτεί τη μαγιά που έχουν και τα δύο αυτά προϊόντα. Για όσους το φοβούνται- δεν αφήνει καμία επίγευση- εγγυημένα. 
  • Η συνταγή είναι είτε για ένα μεγάλο ταψί ορθογώνιο 50εκ και κόβετε μετά τα παντεσπάνια στη μέση, είτε για δυο στρογγυλά 25 εκ το καθένα, εγώ όμως έχω κάνει και 3 παντεσπάνια σε στρογγυλό ταψάκι περίπου 20 εκ. 
  • Αλευροβουτυρώστε πολύ καλά τις φόρμες και κρυώστε τα σε σχάρα οπωσδήποτε. (είναι πολύ μαλακά και ζουμερά και κολλάνε πολύ εύκολα) 
  • Επειδή το γλάσο σοκολάτας έχει λίγο περίεργη υφή, να την έχετε βγάλει από το ψυγείο λίγη ώρα πριν για να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου.
Στην πιο πρόσφατη τούρτα που έφτιαξα, παρέλειψα εντελώς το γλάσο και γέμισα με μους σοκολάτα, επικάλυψα όλη με σαντιγί και έπειτα με γκανάζ σοκολάτας και στόλισα με λευκή κουβερτούρα και σταγόνες σοκολάτας. Ήταν υπέροχη! Αυτό μου αρέσει σε αυτή τη συνταγή. Τα παντεσπάνια είναι τόσο ζουμερά και τόσο νόστιμα που μπορείς να φτιάξεις άπειρες παραλλαγές γέμισης και επικάλυψης, φαντασία να έχεις. Και είναι και πολύ οικονομική αφού δεν έχει κουβερτούρα αλλά κακάο.

Να μερικές από τις δικές μου. (Η αγαπημένη μου είναι αναμφισβήτητα η πιο παιχνιδιάρικη με τα πουράκια, τα maltesers και smarties!) 






 




6 σχόλια:

  1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα!!!!!! Μια από τα ίδια και εγώ!!!! Αγαπημένος και αυτός και οι συνταγές του!!! Την συγκεκριμένη δεν την έχω κάνει, αλλά θα την έχω στα υπόψιν μου!! Νομίζω πως το μιλφέιγ μπανάνας και το μπανόφι του για εμένα είναι τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι, Ευαγγελία μου ή εκείνο το ψωμί με την πραλίνα που φτιάχνει που το ονομάζει κάπως με μαιμουδες...!!! Να την δοκιμάσεις, είναι απίθανη!! <3

      Διαγραφή
  2. Έχεις απόλυτο δίκιο!!! Και εμένα είναι αγαπημένος μου γιατί εκτός από απόλυτα πετυχημένες συνταγές, τον χαίρομαι για την αμεσότητά του και γιατί ήταν νομίζω από τους πρώτους που αποκάλυπτε τιπς και κολπάκια για να πετυχαίνουν οι συνταγές!!!!
    Δεν έχω φτιάξει αυτή την τούρτα αλλά πραγματικά θαύμασα τις διάφορες σου εκδοχές!!! Σίγουρα η πιο τσαχπίνικη είναι η πρώτη:)
    Φιλιά πολλά
    ΥΓ α και το ξινόγαλο είναι πραγματικά φοβερό συστατικο που νομίζω απογειώνει τη συνταγή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου Δήμητρα! Να την δοκιμάσεις!! Σε φιλώ γλυκά!!

      Διαγραφή
  3. Η πρώτη σου εκδοχή πόσες σειρές παντεσπάνι έχει? 2 ή 3?

    ΑπάντησηΔιαγραφή