Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Η δική μου ομελέτα φούρνου

Ομελέτα φούρνου είναι συνήθως το φαγητό που φτιάχνω όταν νιώθω τεμπέλικα ή όταν έχω πολλές δουλειές και δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ πολύ ώρα με το μαγείρεμα. 

Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως δεν είναι νόστιμο φαγητό. Είναι και αν μάλιστα χρησιμοποιήσεις χωριάτικα αυγά- εννοείται πως η γεύση ανεβαίνει σε άλλα επίπεδα. 




Στο σπίτι μου μεγαλώνοντας δεν τρώγαμε πολλά τηγανητά, η μητέρα μου πάντα τα απέφευγε, και το να κάνω το ίδιο στο δικό μου πλέον σπίτι μου φαινόταν φυσιολογικό. Μου αρέσουν πολύ οι ομελέτες και έτσι την δοκίμασα πριν πολλά χρόνια στο φούρνο και βγήκε τέλεια- ίσως και καλύτερη από ότι στο τηγάνι. 

Δεν είναι καμιά ιδιαίτερη συνταγή, κάθε φορά χρησιμοποιώ τα υλικά που έχω ήδη στο ψυγείο μου. Τα πολλά και διάφορα λαχανικά είναι συνήθως must- όταν μου έχουν στείλει και από την Κρήτη χωριάτικο χειροποίητο λουκάνικο  ή απάκι εννοείται πως συμπληρώνω. 

Στην συγκεκριμένη ομελέτα δεν είχα, και χρησιμοποίησα μόνο λαχανικά και τυρί. Έκοψα μανιτάρια, κολοκύθια, ντομάτες, κρεμμύδια, πιπεριές και λίγες πατάτες σε ότι σχήμα μου ερχόταν και τα τσιγάρισα για λίγη ώρα σε αντικολλητικό τηγάνι με ελάχιστο λάδι για να μαραθούν. Έπειτα τα άφησα λίγο να κρυώσουν και προσθέσα τα αυγά, (για μια ταρτιέρα ή ένα μεσαίο πυρέξ περίπου 5 με 6 αυγά) λίγο τυρί- ότι μου βρίσκεται, (και η φέτα ταιριάζει εκπληκτικά μα δεν τρώει ο άντρας μου)- αλάτι, πιπέρι. 

Βάζω το μείγμα σε λαδωμένο σκεύος και ψήνω για 20 με 30 λεπτά στου 180 βαθμούς στη μεσαία σχάρα. Να υπολογίσετε ότι η ομελέτα θα φουσκώσει λίγο, αν όμως αργήσετε να την σερβίρετε θα "ξανάκατσει". 





Τόσο απλά έχουμε αυτό το γευστικότατο αποτέλεσμα. 




Παρασκευή σήμερα- ημέρα για τεμπελιές!! Δοκιμάστε την και καλή σας όρεξη!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου