Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

Μαιμουδάκι μηνών....11!

Μαιμουδάκι μου..... 

Έφτασαν τα "μηνογενέθλια" σου... Τα τελευταία... Έγινες 11 μηνών!!

Το επόμενο μήνα δεν θα είναι πια "μηνογενέθλια", θα κλείσεις το πρώτο χρόνο της ζωούλας σου... 

Το πιστεύεις; (τον εαυτό μου ρωτάω, μην απαντάς!) 

Δεν θα αρχίσω τα δακρύβρεχτα, (τα φυλάω για τον επόμενο μήνα), αντίθετα θα επικεντρωθούμε στα κατορθώματα σου! (και είναι πολλά- πήρες φόρα!) 

Δεν σε ζύγισα και δεν σε μέτρησα για αυτό το μήνα, το κρατάω έκπληξη για τον χρόνο!   

Έχεις 6 κάτασπρα, τοσοδούλικα, υπέροχα δοντάκια. Εκεί που είχες μόνο δυο μέσα σε μια βδομάδα έβγαλες και τα υπόλοιπα 4, (2 πάνω μεσαία και 2 κάτω δίπλα στα μεσαία), όλα μαζί! Τι τράβηξες ζωούλα μου, πρώτη φορά που σε είχε πιάσει το παράπονο και έζησα και εγώ λίγη γκρίνια. 

Επιμένεις να μην θες να σου φωτογραφίσω τα δόντια σου! Εγώ όμως, σήμερα μόλις, κατάφερα να αποθανατίσω το καλύτερο! 




Μπουσουλάς στα τέσσερα πλέον σαν μικρό σκανταλιάρικο μαιμουδάκι, σηκώνεσαι αεράτος, στέκεσαι πολύ πολύ ώρα, (κόντρα σε έπιπλο φυσικά- αν και για μερικά δευτερόλεπτα κάποιες φορές σε έχω πετύχει να παλεύεις να ισορροπήσεις μόνος σου), πιασμένος από έπιπλα προχωράς σαν σίφουνας (περιμετρικά ε;;;) και αν κάποιο έπιπλο είναι απέναντι μα δεν απέχει πολύ θα κάνεις την υπέρβαση και θα επιχειρήσεις να πιαστείς. Έχεις βρει το τρόπο να σκαρφαλώνεις- πράγμα που δεν καταλαβαίνω μιας και ακόμα δεν περπατάς- και φυσικά μου χαρίζεις πολλά παρ' ολίγο εγκεφαλικά επεισόδια τη μέρα αφού κανένα σχεδόν εμπόδιο δεν σε σταματά παρά μόνο αν είναι φτιαγμένο ακριβώς για αυτή τη δουλειά. (να κρατάει άτακτα μαιμουδάκια στη θέση τους!)






Το αγαπημένο σου παιχνίδι, (εκτός από όλα τα σουβερ  και τις παντόφλες μας..) είναι το αεροπλανάκι που σου χάρισε ο παππούς ο Χρήστος. Αγαπάς πολύ και τη βούρτσα σου... (ότι να' ναι δηλαδή!)





Τρως πλέον σχεδόν τα πάντα- μέχρι και όσπρια έφαγες και ξετρελάθηκες!! Λατρεύεις, τα φρούτα, το γιαούρτι, το μοσχάρι και τον σολομό, πίνεις όλο το χυμό πορτοκάλι με χαρά και μόλις λίγες μέρες τώρα θες να με ταίζεις στο στόμα....! Εγώ κάνω σαν καραγκιόζης και εσύ ξελιγώνεσαι στα γέλια!



Αυτό το μήνα ξεκινήσαμε και μαθήματα κολύμβησης.... (λέμε τώρα για να κοκορευόμαστε εμείς οι γονείς, να επιπλέεις παλεύουμε να μάθεις και να βουτάς χωρίς να πίνεις όλη τη πισίνα!) Περιττό να πω ότι ξετρελαθήκαμε ομαδικώς.... Είναι η αγαπημένη μου μέρα πλέον της εβδομάδας... (και ας είμαι η πιο παχιά της τάξης- να το ξέρεις θυσία γίνομαι για χάρη σου!!) 



Εξακολουθείς να ξελιγώνεσαι με τα δαγκώματα! Ο μπαμπάς σου εξακολουθεί να μην το καταλαβαίνει. Επιμένει να μην σε δαγκώνει και ας του στοιχίζει σε γελάκια! 

Βρίσκει όμως άλλους τρόπους να σε ενθουσιάζει. Το αγαπημένο σου φυσικά είναι η βόλτα στους ώμους του... (όταν κοιτάς από ψηλά, μοιάζει η γη με ζωγραφιά...) 





Όταν πεινάς λες "μαμ" και όταν θες αγκαλιά λες διαρκώς "μαμαμαμαμαμαμαμαμαμα" 

Δυο πράγματα με συγκίνησαν πολύ αυτό το μήνα και μην ρωτάς γιατί. Η πρώτη φορά που σε βρήκα να στέκεσαι όρθιος στη κούνια σου και όταν αγοράσαμε τα πρώτα σου παπούτσια.... 





Αχ βρε μαιμουδάκι, αν έκανα ολόκληρο φωτογραφικό λεύκωμα τώρα, στον χρόνο τι θα κάνω;;; (κατ' αρχάς ένα καταπληκτικό πάρτιιιιιιιιι!)

Να σε χαιρόμαστε λατρεία μου, μας δίνεις τόση ευτυχία όση δεν μπορείς να φανταστείς.... 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου